1.1. Ondernemer: in deze algemene voorwaarden wordt onder "Ondernemer" verstaan WatMannenDenken.nl, onderdeel van OranjeLeeuwen.com (KvK-nummer: 50298135).
1.2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit.
1.3. Diensten: de door Ondernemer te verlenen diensten zoals beschreven op www.watmannendenken.nl waaronder het verschaffen van toegang tot en het gebruik van de Community via een browser.
1.4. Community: door Ondernemer beheerde Website die een online ledenomgeving vormt, waarmee een Consument toegang heeft tot die online onderdelen vanaf en zolang Consument aan de betalingsverplichting hiervoor heeft voldaan. Onder die onderdelen vallen onder meer een online forum en verschillende e-books.
1.5. Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden danwel toegang tot verleend worden, waaronder e-books.
1.6. Overeenkomst: de overeenkomst (inclusief deze Algemene Voorwaarden) tussen Ondernemer en Consument op grond waarvan Ondernemer aan Consument Diensten verleent.
1.7. Bedenktijd: de termijn waarbinnen Consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht.
1.8. Dag: kalenderdag.
1.9. Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel - waaronder ook begrepen e-mail - dat Consument of Ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
1.10. Herroepingsrecht: de mogelijkheid van Consument om binnen de bedenktijd af te zien van de Overeenkomst.
1.11. Modelformulier voor herroeping: het modelformulier voor herroeping die Ondernemer ter beschikking stelt die een Consument kan invullen wanneer hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht. Zie bijlage 1.
1.12. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een Overeenkomst, zonder dat Consument en Ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.